idamartinakarlsson

BEAUTIFUL WORLD

Publicerad 2010-10-23 21:56:10 i

Jag sov över hos Jannike igår. Och jag kom precis hem från henne nu! Vi har käkat godis, kollat på idol, skrattat, ätit as god mat, lekt med Tea och Jonte, och vi har även hälsat på Oscars nya lilla kattunge. Fy fasen vad söt den var, måste jag ju säga! Och den verkade tycka om mig. Mig låg den och gosade med och den somnade t o m när jag kliade den på magen. Så låg vi där i sängen, men sedan när Janniek kom och skulle gosa då vägrade han. Haha, lite roligt tycker jag. Nej, den tyckte om Jannike också. Hur som helst så har jag alltså precis kommit hem. Och jag tänkte att jag skulle ta det lugnt, kolla på film och bara chilla. Men det sket sig. Brorsan och alla andra har pokerkväll här ikväll. Så det är fullt hus här. Men jag tänkte i alla fall ringa till mamm aoch höra en sväng med henne vad dom gör. Jag kan för övrigt meddela att jag har nu skaffat mig facebook. Mamma gjorde det åt mig igår, hon tyckte att det var på tiden att jag skaffade det. Så, så fick det bli! Så det är väl också en sak jag ska hålla på med ikväll, fär än så länge fattar jag ingneitng av fejjan. Men amn lär sig väl av tiden. Men nu tänker inte jag sitta här och skriva något mer. Ha det bra så länge! : )


Fan vad jag vill att mitt hår ska växa lite mer och framförallt fortare..






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela