idamartinakarlsson

DU GÖR MIN DAG

Publicerad 2010-10-25 20:19:02 i

Vilken stressig dag! Började klockan åtta och åkte med mamma och hennes kollega till ders jobb och gick därifrån till Broman. Då blev det stressigt plus att jag inte hade några vantar så mina händer blev alldeles bortdomnade. Och sedan var det svenska, engelska, hotell och efter det slutade vi och jag följde med Jannike och Robin ner till donken och käkade. Men då blev det en massa krångel, och dom måsta vara tillbaka på skolan en viss tid. Så det blev åter igen stressigt, och det slutade med att dom slängde i sig maten och jag satte mig med Bea och Linnéa när dom skulle gå. Och där satt vi ett bra tag, det var längesedan jag träffade Bea, så det var roligt! Men då såg jag att jag hade fått sms, från mamma. Min tandläkare hade ringt mig och undrade vart jag var. Jag skulle tydligen vara där 12.30 och inte 14.30. Så jag fick springa från donken till apoteket, där min tandläkare ligger. Stressigt! Och efter det gick jag in på ginatricot och provade koftar, och jag lade undan en. Till på onsdag, så jag ska väl försöka dra till stan på onsdag då. Ska ringa och prata med pappa om pengar senare också. Och jag kollade även på en vinterjacka, men jag och mamma ska gå på stan någon dag nu i veckan. Men sedan gick jag tillbaka till donken för att träffa Bea och Linnéa igen, men då när jag var framme så ringde Bea och sade att dom var vid Hudikgym, så då fick jag vända igen. Och sedan hängde vi bara stan, vi var in på indiska och kollade bl a. Fasen vad fina saker dom har där, inredning alltså, även kläder, men massa fian glas, fat, tallrikar mm. Jag blev helt kär i vissa saker, så jag ska önska mig presentkort där tänkte jag. På indiska och Åhléns. Hur som helst så tog jag bussen hem sedan, och direkt när jag kom hem tog jag en alvedon pågrund av att jag hade världens tandvärk efter att hon hade petat i munnen min, också somnade jag och har sovit tills fram till en timme sedan ungefär. Och nu vet jag inte vad jag ska göra. Borde kanske egentligen plugga, men jag orkar ju inte. Så jag funderar på om jag ska starta en film och skriva i min recept bok istället, eller kolla på filmen Julie & julia med mamma. Jag ska gå och höra med henne!


En gammal bild på mig och världens bästa mamma, min mamma! : )






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela