idamartinakarlsson

FREDRIK SNOTARE OCH CECIELIA SYND

Publicerad 2010-10-21 22:29:44 i

Slut, är ordet nu. Jag är jätte trött! Började fem över åtta idag och hade tre lektioner. Så vi slutade alltså redan kvart över elva. Då gick vi och käkade och sedan tog vi bussarna ner till centrum och hem. Och dirket när jag kom hem lade jag mig soffan och kollade på film och somnade. Och jag vaknade inte förens efter fyra någon gång igen. Så gjorde jag iordning mig och sedan kom Jannike och hämtade upp mig. Och nu har jag varit hos henne ett tag. Men vi har inte gjort speciellt mycket. Jag hjälpte henne med svenskan, jag hjälpte henne med att städa rummet, också rensade jag hennes garderob och tog även med mig lite kläder hem. Och när vi var klar med det, ja då kom Oscar så kollade vi på Sherdil och sedan körde Marcus hem mig. Och nu är jag helt plötsligt jätte trött! Hur kan det komma sig? Jag sov ju i minst fyra timmar tidigare idag. Konstigt! Så nu tänker jag borsta tänderna, tvätta mig och sedan tänker jag starta Sex and the City 2 och gå och lägga mig. Imorgon börjar jag klockan tolv så jag har sovmorgon!


<3






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela