idamartinakarlsson

IT'S BEEN A LONG NIGHT IN NEW YORK CITY

Publicerad 2010-10-16 23:02:05 i

Nu har vi kollat klart på filmen som mamma och Bosse hyrde. Copute heter den. Och den var riktigt bra! Den var hemsk men ändå så jäkla rolig, dom hade liksom lagt in lite humor och roliga saker i den på samma gång, så att den inte blev så läskig. Jätte bra enligt mig! Jag har även målat mina naglar under tiden vi kollade på filmen. Det fick bli ljus rosa/beige, jag vet inte riktigt vilken färg det är, också glitter på. Det blev inte sådär super snyggt kanske, men det får duga. Men nu har fixat klart med bilderna, sorterat dom till olika mappar och sådant alltså. Så nu tänkte jag lägga in dom här.







































































De sex sista bilderna är på skjortan/blusen som jag köpte idag, och linnet som jag ska köpa av Jannike, ramen som jag köpte på marknaden som jag ska sätta i en bild av de jvi tog idag, det blev även en bild på min ok bok som jag skriver in mina egna recept i, också vantarna som jag köpte för någon vecka sedan, och till sist slickeptten som jag har kollat på så länge, som kostade sextio kronor. Bilden är lite konstig och svag, man ser mycket bättre i verkligheten och enligt mig var den lätt värd sextio kronor!
Men nu ska jag lyssna på musik och bara ta det lugnt. Kanske blir lite film, vad sägs om Solsidan?






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela