idamartinakarlsson

JUST A DREAM

Publicerad 2010-10-26 17:30:20 i

Idag blev det en kortis dag i skolan! Först hade vi första hjälpen information i lite mer än en timme, och efter det blev det lunch. Sedan tog vi en promenad ner till CUL och hade två lektioner. Arbetsmiljö och servering. Och nu har jag och Petra hoppat på att servera på julbordet på CUL. Det ska bli skit kul! Lite roligt att få prov på lite annat än bara matlagning. Efter det gick jag hem. Och klockan tre började min tvättid. Nu är klockan halv sex och jag ska alldeles strax gå ner och hämta tvätten. Det var inte så mycket tvätt idag eftersom att jag tvättade i måndags också. Senare ikväll blir det till att plugga till provet imorgon. Vi har nämligen engeslka prov på våra ungefär ett hundra femtio ord, plus lite gramatik. Men jag hoppas att det kommer att gå bra. Jag har bara inte övat någonting ännu, bara lite i skolan, men det ska nog gå bra ändå hoppas jag. Det kanske blir lite film ikväll också, med mamma. Det blev aldrig någon film igår, så då aknske vi akn ta det ikväll istället. Ikväll är det ändå bara skit på tv, förutom bartenderskolan.


Kolla vilken fin bild jag hittade på Karin! Är den inte fin? ♥






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela