idamartinakarlsson

NOBODY SAID IT WAS EASY

Publicerad 2010-10-02 19:00:01 i

Hemkommen från bowlingen nu och jag kom på andra plats. Pappa kom såklart på första, men det är fusk, han har faktiskt tävlat i bowling! Men jag är nöjd med mina 291 poäng tror jag att det var, nästan 300, och det är ju inte illa. Inte för att vara mig i alla fall. Nu sitter jag här och väntar på maten. Det blir klyftpotatis, fläskfilé och bea. YUM! Och efter det blir det degande i soffan med en fet godispåse och glass. Det kan nog inte bli så mycket bättre! Jo, jag saknar faktiskt mamma lite. Men det är nog bara för att jag har varit hemma hos mamma sedan i sommras, och inte varit hos pappa så jätte mycket. Men jag åker ju hem imorgon ändå! Rätt så i skaplig tid också för jag måste hem och plugga till Hotellkunskapsprovet som vi har på måndag och dessutom ska mamma tvätta klockan sex. Men vi får se imorgon! Men nu ska jag övergå till soffan.


En härlig sommarbild på mig, Karin och en liten del av Cornelia. Gud
så härligt med sommar och gud så jag saknar den här bruttan! ♥







Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-10-03 14:39:26

saknar dig!! <3

texas snart igen eller? ;) hahah ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela