idamartinakarlsson

STAND BY ME

Publicerad 2010-10-01 09:25:38 i

Bläää! Jag håller kanske på att bli förkyld. Brorsan och Petra är förkyld och jag har umgåtts med båda två. Så det är ju inte helt omöjligt att jag håller på att bli sjuk.. Jag har så fruktansvärt ont i halsen, och det är så störande. Och jag nyser hela tiden. Men jag hoppas att jag inte blir förkyld igen, jag var ju det bara för några veckor sedan. Men slut pratat om det! Jag börjar tolv idag, men jag är på CUL så jag ska vara där kvart i så att jag hinner byta om till kockkläderna. Men det är ju ett tag dit och jag har precis duschat, så nu väntar jag på att mitt hår ska torka så att jagkan platta det istället. Nu har jag ju klippt mig också, topparna och luggen, så mitt hår känns mycket frächare. Och Fia, min frisör, sade också att istället för att dra flera gånger på samma hårslinga, så drar man en gång och långsamt. Då behöver man inte dra mer där och det sliter mycket mindre på håret. Och det tar ju lika lång tid som att dra flera gånger, plus att det blir ett bättre resultat. Det blir jätte platt! Men nu ska jag dricka upp min juice, fråga brorsan som är ledig idag, om han kan köra migtill skolan så slipper jag att ta bussen. Och sedan ska jag fortsätta kolla på ''The secret life of american teenager.


<3






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela