idamartinakarlsson

STOP AND STARE

Publicerad 2010-10-02 15:07:13 i

Jag är just hemkommen från stan. Jag åkte ner med Gun och gick en sväng med henne i butikerna medan jag väntade på mamma och Bosse. Sedan när dom kom så gick vi till TéWes och käkade lunch där. Foccatia och en caffelatte med smak som jag aldrig kommer ihåg vad den heter... Och sedan gick vi lite och kollade på stan. Jag visade även skorna som jag har sett och som jag är så jäkla sugen på att köpa. Men jag har ju inga pengar. Och dom pengar jag har och min lön ska gå till mammas julklapp som hon fick förra året. Honf ick att vi skulle gå på Medelhavskällaren och det har vi fortfarande inte gjort. Så det ska jag göra. Men jag köpte i alla fall ett par nya vantar som jag behöver, jättesöta var dom! Nu ska jag bara försöka övertala pappa att jag ska göra någonting och få pengar. Jag hoppas verkligen att jag kan få göra det! Klockan fem, tror jag att det var, ska vi åka iväg och bowla. Nu jävlar ska jag sätta strikar! Jag brukar alltid börja med en strike och sedan på slutet börjar det gå dåligt. Men det är ju så jäkla roligt att bowla! Men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och platta håret.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela