idamartinakarlsson

WHERE DO YOU GO WHEN YOURE LONLEY

Publicerad 2010-10-13 21:35:44 i

De senaste dagarna har gått fort, det har hänt lite saker och sådant. Men imorgon är det äntligen torsdag, vilket betyder att jag slutar tidigt och att jag ska till tandläkaren. Och jag gruvar mig! jag har aldrig haft ett hål i mina tänder. Men på senaste tiden har jag varit slarvig när det gäller kvällsbortstningen. På morgonen går jag inte ut utan att borsta tänderna. Men oftast har det varit att jag har varit så förbannat trött på kvällen och inte orkat. Men vi får se imorgon om jag har några hål, och hoppas på att jag inte har det. Vad skönt det skulle vara! Och någonting mer skönt, är att jag tänker börja röra mycket mer på mig. Jag ska försöka bestämma två fagar i veckan, minst som jag ska ut och gå/jogga/cykla. Jag känner att jag behöäver det. Jag rör alldeles för lite på mig, jag äter alldeles för mycket och att jag går Hotell- och restaurang gör ju inte saker bättre. Så nu har jag besämmt mig! Jag ska ut och röra på mig, riktigt ordentligt! Någon som vill följa med?
Nu ska jag alldeles strax flytta på rumpsteken och slå mig ner i soffan och kolla på Välkommen åter. Men innan ska jag gå och tvätta mig, byta om och självklart borsta sönder tänderna.









Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela