idamartinakarlsson

WHO SAYS

Publicerad 2010-10-14 23:07:44 i

Idag var det en kortis dag i skolan. Hade matte, svenska och engelska. Och vi pluggade, satt vid datorerna och kollade på film. Också slutade vi redan kvart över elva! Jag älskar verkligen vårat schema! Jag har även varit hos tandläkaren idag. Och det gick hur bra som helst! Jag gruvade mig ju, eftersom att jag har varit slarvig med kvällsborstningen. Men jag hade inga hål! Så ännu en gång är jag stolt över mig själv, som är sexton år och aldrig har haft en hål. Men däremot ska jag tillbaka om ungefär två veckor för att ta bort lite tandsten och putsa på tänderna lite, så att det blir lite fina. Men det var ingenting märkvärdigt sade hon. Så fram tills dess skulle jag vara jätte nog med att borsta tänderna, speciellt vid tandköttet. Och framförallt efter som att jag går Hotell- och restaurang! Så nu ska jag bli stenhård på att borsta tänderna. Och det är faktiskt vad jag ska göra nu! Jag tänker tvätta mig och borsta tänderna nu och sedan tänker jag gå och lägga mig. Imorgon har jag en lektion på CUL, som slutar klockan kvart över tre. Så jag ska duscha och packa imorgon. Jag drar bara på mig myskläder när jag ska dit, sedan drar jag hem till Jannike efteråt och byter om där. Och sedan kommer Sandra, hennes moster, och hämtar upp oss, så åker vi till Enånger och håller i Teas tjejdisco. Det ska bli skojigt! Men det blir kanske lite stressigt imorgon om jag slutar kvart över tre, och har bytt om och allting ungefär halv fyra. Då har jag en halvtimme på mig att komma hem till Jannike. Och jag tänkte ju som sagt hinna byta om också. Annars får jag väl göra det efter matlaningen annars. Vi får se, det löser sig nog! Men nu ska jag borsta tänderna och gå och sova.




Två härliga sommarbilder på Jannike! De är sedan vi var i Ockelbo och firade Daniel och Victoria.
Jag hoppas min brud är frisk imorgon så att vi akn dra på kalas! :)







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela