idamartinakarlsson

BA BA BA

Publicerad 2010-09-25 18:01:30 i

Jösses vilken dag det har varit idag! En otroligt stressad dag måste jag säga. Jag klev upp åtta och som tur var så duschade jag med en gång. För hade jag väntat hade mitt hår inte varit tårt, så då kunde jag inte ha plattat det. Eftersom att mamma hade tagit med hårtorken till Bosse. Men jag torkade med handduken och borstade och skakade osv osv. Så tillsut blev det tort i alla fall! Men som jag sade, så var det ruskigt stressigt på jobbet idag. Det kom så jäkla mycket folk så jag skötte disken som var travar av disk, jag torkade borden, jag stog i kassan, jag fyllde på muggar hur mycket som helst och likaså kaffet skötte jag. Det var så mycket som skulle göras! Och jag jobbade ju mellan 11.00 - 16.30, så jag hade stängningen med Kristin. Och det var kul att få lära sig lite andra saker idag. Och Anna jobbade hon cokså, en jätte trevlig tjej! Men nu har jag kommit hem, och hunnit käka middag och packat. Om en kvart ungefär ska jag börja gå ner mot stan, eftersom att bussarna har slutat gå nu, och vid sju ungefär går tåget mot Söderhamn. Så kommer mormor och hämtar mig där på resecentrum. Det blir väl kanske en tidig kväll  ikväll, jag är så fruktansvärt trött efter dagen. Jag var t o m så stressad på jobbet att jag hade ner ett glas och en glasflaska, och jag skakde enormt mycket. Men det gick bra och det var riktigt roligt! Men nu ska jag stänga av tv;n, datorn, släcka lamor och bege mig ner till stan.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela