idamartinakarlsson

BLACK JESUS

Publicerad 2010-09-22 19:47:17 i

Halva veckan har redan gått, hur kommer det sig, det var ju nyss måndag och alla var trötta efter helgen. Men, jag ska inte klaga! Idag hade vi tre lektioner. Vi började tjugo över nio och slutade halv två. Då hade vi bara engelska, matte och svenska. Och efter det drog jag hem till pappa och satt mig vid datorn och väntade på att mamma skulle komma och hämta mig efter att hon hade slutat jobbet. Och jag hade en sådan huvudvärk och var så jäkla trött så jag somnade sittandes i datastolen. Det måste ha sett enromt fult ut! Och när jag vaknade hade båda mina händer domnat bort totalt s¨jag kunde inte röra på dom eller göra någonting, så där satt jag och skrattade för mig själv. Även det måste ha sett riktigt fult ut! Hur som helst så sitter jag och väntar på att ''Hlav åtta hos mig'' ska börja igen. Det är den där jädrans reklamen just nu. Och jag har även precis tagit ut min kladdkaka som jag har bakat. Det blir en tv/ätar kväll ikväll. Det är så många bra program idag. Nu Halv åtta hos mig, sedan Idol och klockan nio börjar Berg flyttar in och jag avslutar kvällen med Välkommen åter. Så det kommer nog bli en riktigt bra kväll! Men nu börjar Halv åtta hos mig igen, så nu ska jag dra mig över till soffan.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela