idamartinakarlsson

GIRL PUT YOUR RECORDS ON TELL ME YOUR FAVOURITE SONG

Publicerad 2010-09-21 20:47:01 i

Ååh, fasen vad spännande det är på idol ikväll! Det är ju nu det gäller, när amn får se vilka som går vidare ytterligare än gång och vilka som åker ut osv osv. Och hitills har alla som jag vill ska gå vidare gått vidare. Dvs hna från Gotland, en jätte bra kille som jag inte vet vad han heter men jag vet i alla fall att han har en blå basker på sig ikväll, också självklart hon i rullstolen, hon som spelade gitarr med en hand, hon tjejen från Norrland med långt svart lockigt hår, och många många fler. Men just nu är det paus så jag ska skynda mig på toaletten innan det börjat igen! Sedan efter Idol 2010 blir det nog sängen för min del. Jag kom i säng sent igår och jag är lite trött efter dagen.








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela