idamartinakarlsson

HEY DADDY

Publicerad 2010-09-20 22:12:01 i

Äntligen är viruset borta! Vilken tur att man har två brorsor som är kunnig på datorer, speciellt en av dom. Han har i alla fall varit snäll och formaterat om datorn nu. Så nu kan man sitta vid den igen, lyssna på musik, läsa bloggar mm. Super härligt! Men på de här dagarna som har gått sedan jag skrev sist så har jag ju gjort lite saker. Jag har som vanligt gått i skolan, och förra veckan hade vi fotografering. Och som vanligt log jag som bara den. Har man lovat mamma så har man! Och i helgen var jag hos mormor, och vi plockade svamp, spelade kort, kollade på tv, åt en massa god saker och mycket mer. Just det! Min äldste bror fyllde 21 år i lördags, så på fredagen firade vi honom. Och igår, söndag, fick vi reda på att min gammelfarfar hade dött i lördags. Alltså på brorsans födelsedag. Så då blir det begravning snart igen då. Usch, jag hatar begravningar! Och sedan kom jag och mormor fram till att gammelmorfar dog den 18 maj (2008), morfar dog 090909 förra året, och nu gammelfarfar den 18 september (2010). Är det inte lite läskigt? Gammelmorfar och gammelfarfar dog båda den 18:e, fast bara olika månader. Och morfar han dog 090909. Jag tycker det är lite läskigt! Hur som helst, så har jag precis kommit upp från tvättstugan. Jag och mamma har tvättat idag, efter att jag kom från Jannike. Jag följde med henne när hon skulle ta sprutan. Så då passade jag även på att fråga hennes läkare om mitt hål i örat. Jag har ju infamation i hålet som jag tog för ungefär fyra veckor sedan. Så då fick jag lite råd av honom. Vi får se hur det går! Men nu ska jg kolla på Snabba Cash och lägga mig och sova.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela