idamartinakarlsson

I'M SORRY, HE'S MINE

Publicerad 2010-09-25 00:47:21 i

Nu säger jag godnatt och sov gott, efter en lång dag. Min dag har bestått av att ha matlagning på CUL. Då vi bl a styckade en kyckilng. Och resten av matlagning var så jäkla virrig, ingne visste vad man gjorde, alla yrade runt och det var så jäkla stressigt. Helt klart den jävligaste dagen hitills. Men det måste vara den där jäkla kycklingen alltså! Men som tur var så har jag Lövis som går tredje året som kom in och stog och pratade med mig. Lucky me! Vi fick även reda på att det är fest för alla oss HR elever, alla år, ute i Hög. Det är den 8 oktober, samma dag som jag ska på begravning av gammel farfar, men jag ska försöka klämma in det i alla fall. Hoppas bara att det blir roligt! Jag har föresten tagir ut örhänget nu. Jag var till Smycka och köpte ett nytt och större läkörhänge och åkte hem för att fixa det. Och det tog mig en timme att få ut örhänget ur örat, och hälften av tiden låg jag och grinade. Men t illslut fick jag ut det, men nu får jag isället inte in det nya. Så om örat är bra och svullnaden är mindre imorgon, och jag inte är lika öm, så ska jag prova sätta in det igen. Men går det inte då, så struntar jag i det! Nu har det krånglat så mycket med det här hålet i nästan två veckor, så vi får se. Men dagen har varit lite bra ia lla fall för jag och mamam käkade på Donken idag och vi köpte godis som jag skulle få ha ikväll eftersom att jag är ensam hemma. Och inte kunde Jannike komma hit heller, hon är i Skellefteå, Karin i Sveg, Cissi i Stockholm osv. Men det har gått bra! Jag var så fruktansvärt trött också, så det har varit skönt att få vara själv ett tag. Men nu ska jag gå och lägga mig. Jag behöver nog lite sömn för att imorgon ska jag jobba på TeWés mellan 11.00 - 16.30. Och efter det ska jag hem och fixa och sedan drar jag med tåget till Söderhamn.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela