idamartinakarlsson

PARTY IN THE U.S.A

Publicerad 2010-09-27 22:13:16 i

Fasen också! Jag har blvit helt beroende av serien ''The secret life of American teenager''. Det går på måndagar klockan tio i nio. Och även på vardagarna vid tre tiden. Och det är ju så bra! En av mina nya favoritserier. Jag ska in på Hemmakväll någon dag och se om den går att hyra, och går inte det ska jag dra på Åhléns och kolla om dom säljer den. Annars måste jag kolla på alla avsnitt på internet, jag såg att det fanns någonstans.
Helgen har jag spenderat i Söderhamn som sagt, och jag kom hem igår. Och vi har lekt med barnen, plockat svamp, ätit gott och jag fick mina presenter. Jag fick en gratängform, en visp, en slev och en Kate Moss parfym. Idag har jag varit i skolan till ungefär klockan två, sedan drog jag och Petra ner på stan en sväng och efter det drog jag hem för jag hade tvättid klockan tre. Och nu har jag kollat på Halv åtta hos mig, Idol och The secret life of American teeager. Men nu är klockan över tio så jag ska tvätta mig, borsta tänderna och gå och lägga mig. Imorgon väntar en dag på CUL.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela