idamartinakarlsson

RIVERSIDE MUTHER FUCKER

Publicerad 2010-09-13 15:14:35 i

Oj oj, elva dagar sedan jag skrev någonting här, nästan två veckor sedan. Men vi har nämligen fått virus på våran dator! Och min ena bror har sålt sin dator för att han ska köpa en bärbar istället tydligen. Han har föresten fått en lägenhet också, så han flyttar den första december. BUHU! Under de hä'r dagarna har jag i alla fall som vanligt gått i skolan. Nu börjar man verkligen komma in i allt, vänja sig vid att man är på två ställen, alla lärare osv. Och hitlls tycker jag att det är helt okej! En sak som jag inte har vant mig vid är att det är september. September?! Det var ju den 12 juni nyss. HUr kan det gå såhär fort? Mycket är det i september i alla fall, en massa födelsedagar, bl a Jannikes, det är den 9 september som det är prick ett år sedan som morfar gick bort (sakan honom lika mycket varenda dag :'( ). Och vi fick även reda på att precis samma datum fast för tre år sedan tog en annan släkting till oss. Lite läskigt tycker jag! Och den 11 september är det också mycket! Mamma låg på operation på Akademiska sjukhuset, och då när vi var där fick vi reda på att Anna Lind hade blivit mördad inne på NK. Och samma datum några år innan så var det ju ett flygplan som åkte in i World Trade Center. Mycket mycket! Och inte nog med det, igår var det en tonårig flicka, som gick sexan tror jag, som blev påkörd av X2000 här i Hudiksvall. Det är så jäkla mycket! Men nu hoppas jag på att det inte är någonting mer. I helgne var det ju marknaden förstås! Det var helt okej, lite nya karuseller, jag och Jannike åkte Extream också gick man självklart vid stånden och kikade. Igår var jag i alla fall med Jannike, Bob och Jolla och vi och såg ''I rymden finns inga känslor'' på bio. Grymt bra var den! Alla i bioslaongen satt och skrattade. Den var bättre än Späck i alla fall, men slog inte ''Broderna Karlsson''. Och idag är det måndag, helgen är slut och skolan har börjat igen. ch vi har som vanligt bara haft svenska, engelska, hotellkunskap och idrott. Och just nu sitter jag här hemma hos pappa och väntar på att mamam ska sluta så vi kan åka hem. Jag funderar på om jag ska dra till henens jobb som bara ligger en bit härifrån. Vi får se! Nu fick jag ju i alla fall sitta vid en dator igen. Jag hoppas verkligen att brorsan fixar viruset på datorn snart!


Just det! Idol har ju börjat och det rä ju grymt! Har ni sett Olle Hedberg? Han är helt klart
min favorit! Jag tykcer absolut att han ska vinna, han kommer i alla fall gå långt det är jag
säker på! Och en till sak som jag inte har berättat är att jag tog det där hålet i örat nu. Och
det gjorde inte ett dugg ont och smällen hörde jag nästan inte! Det gjorde ondare att ta hålen
i öronsnibbarna!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela