idamartinakarlsson

BECAUSE WHEN YOUR FIFTEEN AND SOMEBODY TELLS YOU TO LOVE YOU, YOU GOT TO BELIVE THEM

Publicerad 2011-04-11 22:35:57 i

Första skoldagen den här veckan avklarad. Skönt! Måndagar
är värst..
Det var egentligen tänkt att jag skulle tvätta idag. Men planerna
blev ändrade och vi åkte hem till Robin en sväng istället. Jag,
mamma och Johanna drog dit till honom och Alex och blev
bjudna på kladdkaka med mint crisp i. Så jäkla gott! Och jag
bidrog med en ask jordgubbar. Riktigt mumma var det!
Vädret idag harju varit kanon också. Det har varit sol till och
från, men det har varit super varmt ute. Hade man gått i
shorts hade man inte ens frusit. Underbart! Och nu på kvällskvisten
är det den temperaturen som det brukar vara på
sommarnätterna. Och när amn kommer ut så luktar det sommar.
Awsum!
Men nu är jag hemma igen, och ska alldeles strax gå och lägga mig.
Helt slut efter dagen. Och imorgon är jag ledig, men ska upp
ändå klockan 06.00 för att tvätta.. Och ska även hinna med att
slipa bort spacklet. Och sen kommer världs bästa Ellinor hit och
hälsar på. Grymt!
Men nu ska jag avsluta allting här och gå och sussa.


♥ ♥ ♥ ♥






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela