idamartinakarlsson

DOES SHE DO ALL THIS THINGS LIKE I USED TO

Publicerad 2011-04-18 22:16:02 i

Jannike kom hit en sväng förut som bestämt. Tanken var
att planera lite och steka ute på balkongen. Men eftersom
att jag bor så långt upp och det blåste idag. Så blåste det
ju inte mindre här uppe. Istället tog jag på mig mycket kläder
och drog hem till henne istället. Förra våren, varje dag efter
skolan åkte vi hem till henne, la oss på balkongen och åt glass
i strutar med strössel och nötsås. Så jäkla gott! Dessvärre hade
dom inte det hemma nu. Så det fick bli ett glas saft och två
mackor istället. Mumma! Även Emil kom dit en sväng så då blev
det kubbspel. Jag och Jannike mot Emil, vilka vann? Vi.
Nu är jag hemma efter att vi även städade deras bil, åkte med
Kaj och tvättade den i tvättrummet. Skit läskigt tyckte jag,
enligt Jannike skulle det vara roligt. Man ska inte ha kollat på
Beck - Levande begravd om man ska tvätt ai ett sådant tvättrum.
Inte kul.
Alldeles strax ska jag ner i tvättstugan och hänga tvätten. Och så
fort den är klar ska jag nog sova. Kanske något avsnitt av ''Vampire
Diarys'' först..


Snart dags att kolla på Jersey Shore säsong 3 också!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela