idamartinakarlsson

DOES SHE WATCH ALL YOUR FAVOURITE MOVIES

Publicerad 2011-04-13 16:27:08 i

Onsdagarna är nästan lika jobbig som måndagarna.. Men
det positiva idag var att jag slapp göra matteprovet. Jag får
göra det imorgon istället. You have to love Edward!
Efter skolan blev det bowling och fika med pappsen. Jag trodde
att han skulle flytta på fredag. Men han flyttar till Ockelbo
imorgon. Det kommer kännas skit konstigt att han inte bor
här i Hudik längre och att man inte kan gå några få meter
så är man hemma hos honom. Men det ordnar sig nog!
Millan sov över hos mig inatt så det blev mycket bus,
kakätartävling och en massa konstiga saker. Så jag är rätt så
trött efter dagen och vill helst bara gå och lägga mig. Men
icke då, jag måste ställa mig och slipa väggarna inne på
rummet som jag ska ha gjort för två dagar sen men aldrig
gjorde. Men man får ta sina koncekvenser! Brorsan kommer
också snart hit och spacklar lite till och sen ska vi nog börja
måla tror jag. Äntligen händer det saker med rummet! Det
är så perfekt att Anna-Stian kommer och tapetserar på fredag.
För då börjar jag flytta in möbler och allting hela helgen. Så
är det mesta klart sen! Ska visserligen dra till IKEA någon
dag sen också när jag fått lönen.
Nej, nu måste jag börja om jag ska komma någon vart!


Hittade denna fina bild på Millans blog, Ellinor, jag och Sandra ♥






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela