idamartinakarlsson

EVERY TIME I LOOK AT YOU IT'S LIKE THE FIRST TIME

Publicerad 2011-04-03 03:03:46 i

Åh! Helt jävla slut efter en grym kväll i Forsa igår. Grymt konstig också!
Drog dit efter skolan, babblade, tog kort och bara degade. Sen drog vi
ut på en rundtur så vi fick se hur det såg ut där. Tillslut blev det middag
på pizzeria. Och kvällen slutade med att vi befann oss hos någon Kiffe
mitt ute i skogen och hade dötrist. Så vi drog hem igen och jag somnade
i stort sätt på en gång.
Sen var det bara att kliva upp 08.30 imorse för att
ta bussen in till stan igen för att jobba. Och idag jobbade jag ständning, dvs
09.30 - 15.00. Skönt med lite omväxling!
Sen direkt hem till Kennet och Anna-Stina för middag och prat. Hade riktigt
roligt och åt hur mycket som helst. Och det slutade med att jag somnade i
soffan. Och vaknade igen av att vi skulle gå hem. Ingen kort bit heller. Kändes
som den längsta promenaden på länge. Gick från Tunalid, hem. Men nu är jag
i alla fall äntligen hemma och snart väntar sängen. Imorgon tänker jag enbart
ta det lugnt och dega hela dagen lång. Det är i alla fall tanken!






Tänk att den här lillplutten, min kusinvitamin, min skrutt. Mitt hjärta!
Fyller 2 år idag! Han blir så stor! :') ♥
Kom även precis på att det är idag prick ett år sedan jag hade magsjuka.
Eftersom att den där lilla plutten smittade ner hela sin släkt som var där
för att gratulera honom. Haha, sicken busunge!


Även stort grattis till Mathilda, min gammle vän som fyller år idag! :)







Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela