idamartinakarlsson

EVERYBODY NEEDS A SOUL A BEAUTIFUL MELODY

Publicerad 2011-04-19 23:18:01 i

Har även bilder på rummet. Jag blev jätte nöjd med
tapetseringen och det. Just nu känns rummet lite tomt
bara. Men jag kommer nog trivas riktigt bra när jag väl
har fått upp allting på väggarna. Hitills har jag bara fått
upp de två orden som för övrigt blev riktigt bra. Men det
fattas ju två speglar, en hylla, en krussidullram, gardiner,
fler ljus, matta mm. Men jag har bestämt i stort sett allting
jag ska ha. Nu är det IKEA nästa som gäller!



























Just nu är det rätt så mycket saker på golvet. Men det blir
det förhoppningsvis ändring på så fort som möjligt. Funderar
på att ställa in flyttsakerna längst upp i garderoben.
Här är sakerna som fattas till rummet,s om jag vet att jag ska ha.


Krussidullramen, som jag ska ha ovanför sängen.


Fack som man kan ha i lådan på byrån.
Perfekt för smycken och småsaker!


Stor låda att skuta under sängen, har en
redan, men jag ska köpa mig en till.


Jag vet inte hur länge jag har kollat på
det här, nu jävlar ska det köpas!

Det här är sakerna jag vet att jag ska köpa.
Sen finns det mycket mer jag ska ha men som
jag måste kolla runt lite på. Och troligtvis ska
jag ha en fåtölj bredvid byrån sen. Men vi får
se hur slutresultatet blir när jag är klar!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela