idamartinakarlsson

FUCKING PERFECT

Publicerad 2011-04-28 10:32:05 i

Nu är tvätten uppe och Jannike är på G. Ringde
även på dörren nyss, tre branmän. De ställde
frågor om hur man agerar i olika situationer.
Jag fick alla rätt, man skulle satsa på att bli
brandman?
Har lyssnat på min och Karins låt hela dagen.
Tro det eller ej, men jag har faktiskt sökt till
melodifestivalen när jag var liten. Jag och Karin
sökte tillsammans med en låt som vi gjorde.
Sjukt dålig låt, men då tyckte man ju att det var
hur bra som helst. Idag tycker man inte likadant,
men däremot tycker man att det är en kul grej.
Och framförallt ett minne för livet.








Peace and Love ♥

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-04-29 18:18:22

jag vet en vän jag gillar mest, hon är speciell hon är som en fest <3

mer avslöjas inte, den meningen va väl inte så tokig? sen spårade det ganska mycket ;) <3

Postat av: stin

Publicerad 2011-04-30 12:24:26

Postat av: stina

Publicerad 2011-04-30 12:25:02

Jättefin blogg! :)

hoppas du får en bra valborg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela