idamartinakarlsson

HAR FAMMLAT I MÖRKRET MEN I DIG SÅG JAG LJUSET

Publicerad 2011-04-05 15:44:34 i

Haft en grym gårdagen och natt med min underbara brudar.
Var även med en skon kille, Johan också. Riktigt roligt! Och
mycket skratt och flamms, så jäkla roligt. Fasen vad jag älskar
dom där brudarna! ♥
Men nu är jag hemma och ska alldeles strax hoppa in i dushcen.
Sen fixa mig och dra hem en sväng till Robin. Får se vad vi hittar
på. Pratade om att vi skulle baka kladdkaka för att vi båda
tycker om det så mycket. Men vi får se!
Så jäkla härligt att vara ledig på tisdagar. Helt awsum! Och hela
den här veckan kommer vara grym. Ledig idag och ska träffa
Robin. Imorgon går vi till halv tolv sen ska vi kanske köpa ny
mobil åt mig, färg och spackeln till rummet. Grymt! Och på
torsdag är vi ledig igen, så jag ska vara med Jannike. Sen på
fredag är jag i köket som är kit kul och direkt efter drar jag, mamma
och Bosse till Stockholm. Härligt är bara förnamnet!
Men nu ska jag duscha, känner mig så ofräch..












Bilder från Stockholm sommaren 2010







Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela