idamartinakarlsson

HUSH HUSH

Publicerad 2011-04-07 23:33:38 i

Haft en grym dag med Jannike. Det var, av någon konstig anledning,
längesen vi var med varann nu. Jönssonliganmys med godis och
annat gotta. Och nu har vi kollat klart på Mean Girls 2. Jag förstår
inte hur man kan tycka alla sådana filmer är så bra. De alla är ju
precis likadan. Mean girls 2 var precis likadan som ettan, bara
nya skådespelare. Men den var ändå bra.
Klockan är halv tolv, men innan jag går och lägger mig ska jag
platta håret. Annars blir det aldrig platt imorgon och jag kommer
att få utbrott. Taggar inför huvudstaden imorgon då. Grymt!








Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela