idamartinakarlsson

I KNOW THAT YOUR LOVE IS TRUE AND DEEP

Publicerad 2011-04-14 20:01:37 i

Har haft en helt okej dag faktikst! Började dagen med matte prov,
som kändes riktigt bra och jag skrev på allting. Vilket jag tror att
jag aldrig har gjort tidigare.. Så jag är nöjd och hoppas på i alla fall
ett G.
Sen har dagen bara rullat på, hade läxförhör i engelskan och skrev
även där på alla och det kändes bra. Varför inte bara säga att nästan
allting har kännts bra idag!
Efter skolan var jag, snäll som jag är, med Ellinor till hälsocentralen.
Passade även på att sitta vid hamnen och stekte, eftersom att det
var proppfullt vid Möljen. Våren är verkligen här! Love it!
Blev lite mys med mammsen också. Tog en fika på TeWés, gick till
Hemköp för att köpa jordgubbar till idag och imorgon. Och då blev det
samtidigt en sväng upp på Lindex där vi shoppade lite. Fick en vanlig
välbehövd vit t-shirt och två fina nagellack.
Mamma står inne på mitt blivande rum och har slipat klart väggarna när
som helst, så vi ska alldeles strax börjar måla. Mie var här med våra ljus
också. Mammas doftande värmeljus och mitt stora svarta fina ljus med
doft ''förförande fikon'', för 300 kr. Men mamma betalade hälften. Luktar
underbart!
Men nu måste jag nog hjälpa mamma lite, hon har slitit så mycket nu och
hela hon är vit av allt spackel. Fint handavtryck på rumpan och ett fint
hjärta på ryggen har hon också.


En sådan här är det som jag har köpt mig!
Fast svart och med en annan doft då. Just
den här rosa luktade också gott, men inte
lika gott som min. Det är bara den där i glas
som jag köpte, den lilla spegellyktan var
tyvärr super dyr..






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela