idamartinakarlsson

I MADE MY MISTAKES

Publicerad 2011-04-06 21:29:12 i

Åhhåhåååå! Jag vill ha sommar nu. NU. NU. NU. Jag blir galen
snart! Förstå vad härligt att bara vakna upp på morgonen,
solen skiner ute och det är stek hett. Bara att slänga på sig
nå kläder och dra ut på stranden. Det finns bara födelar med
sommaren..

· Man slipper klä sig så mycket. Och oftast har man rätt så snygga
klänningar, så man slipper stå framför spegeln i en timme bara för
att göra sig fin. Sommarkläder är helt klart snyggare och enklare
att hantera än alla vinterkläder..

· Man blir brun, man slipper vara blekfis.

· Man kan åka båt, sola, bada mm.

· Kvällarna är så pass varma så man slipper nästan ens ha kofta ibland.

· Alla härliga sommarkvällar med gött folk!

· De härliga Stockholmsresorna..

· Åka till Gotland på sommaren, UNDERBART!

Har säkert glömt en massa. Men det måste vara för att jag blir så uppspelt
när jag vet att sommaren är påväg.




Jag måste inhandla en svart bikini till sommaren!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela