idamartinakarlsson

I SEE YOUR TRUE COLURS AND THAT'S WAY I LOVE YOU

Publicerad 2011-04-20 14:38:22 i

Dagen har varit hyffsad. Var väldigt trött imorse men
jag lyckades komma upp ändå. Lunchen i skolan var,
eller ksulle vara påskbyfé, men det vi fick är inte ens
i närheten. Potatis, köttbullar, korv, någon gegga och
ägg, som var helt slut när vi kom. Inte ens påskmust!
Jag åt en köttbulle, så just nu kurrar min mage rätt så
högt.. Det bra med dagen var i alla fall att jag fick MVG
på mitt matteprov. Grymt!
Om ungefär en halv timme ska jag ner och tvätta. Tvättade
häromdagen också, men det är så mycket och vi hade
inte mer tvättmedel. Därför är jag tvungen att tvätta idag
igen. Jag funderar på om jag ska ha en ''duktig Ida dag''.
Tvätta, ta några varv runt Lillfjärden på cykeln och plugga
engelska och svenska. Det var längesen jag gjorde någonting
sådant duktigt! Det är nästan på tiden..
Ikväll ska vi äta grillad kyckling med mammas sviiiiiiiiiiiiiin
goda potatissallad. Snacka om sommarmat, men fy fan
vad gott!! Stog högst upp på min matönskelista, så det
får det bli ikväll. Mumma!


Lillfjärden Hudiksvall






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela