idamartinakarlsson

I WANT YOU TO LOVE ME

Publicerad 2011-04-25 20:38:07 i

Har haft en grym påskhelg i Söderhamn med mormor
och stockholmarna. Det blev mycket lek och bus, stek
i solen, god mat, påskägg och mycket mer. Idag drog
vi även en sväng, jag, mamma, Bosse, Micke, Marie,
Sofie och Nicko, på släpvagnen och Micke drar oss med
fyrhjulingen. Ritkigt roligt! Först ut en sväng till underbara
Skärså, så vackert. Och sen vidare till Vågbro och käka
på pizzeria. Och klockan 18.18 gick vårat tåg hem till
Hudiksvall igen. Så nu är jag hemma igen och ska försöka
städa undan lite på rummet. Sen ska jag umgås lite med
Lövis när hon kommer hem, eftersom att hon drar till
Stockholm imorgon. Men det känns helt underbart att
vårat påsklov precis har börjat. Imorgon ska jag nog umgås
med Millan, på torsdag blir det nog Texas med Karin och
Jannike för att fira Karin i efterskott, myskvällar med brudarna,
förhoppningsvis är det bra väder så att man kan steka lite.
Det känns som att det kommer bli ett grymt lov!
Men nu ska jag sätta igång att röja på rummet. Ska även ringa
Jannike och Karin.


Funderar starkt på att beställa hem en sådan här!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela