idamartinakarlsson

I'M STUPID I'M DUMB I'M NAKED

Publicerad 2011-04-19 21:58:00 i

Har haft en rikgit bra dag faktiskt. Trodde den skulle
bli urtråkig, men icke då. Mötte upp Ellinor och Johanna
på stan och gick runt och kikade med dom. Mycket skratt
blev det! Sen träffade jag mig efter att hon hjälpt brorsan
boka resa till turkiet. Den jävlen! Den 29 maj åker den
ungen till Alanya i Turkiet. Alla ska dit, alla. I alla fall hela
Hudiksvall. Brosan, Jannikes brorsa, Marcus och en massa
annat folk. Snacka om populärt! Jag vill också utomlands..
Träffade i alla fall upp mamma och fikade en sväng med henne,
och fick även med mig en klänning hem. Jag provade en klänning
i Stockholm, en svart med blommor på, ny på H&M. Så när jag gick
in på &M här i Hudik idag fick jag syn på de, fast den vita. Den är super
söt på, speciellt med den mnya svarta kavajen som jag köpte. Snyggt
till sommaren. Plus att det var ½ priset på den. Så 50 kr för den, och
det var den sista, t o m i min storlek. Lycka!
Följde även med mamma, brorsan och Lars för att dom skulle storhandla.
Jag förstår inte vad det är med mig, jag älskar att gå på Ica MAXI, det
är ju skit kul. Det måste vara nå allvarligt fel på mig..
Nu är vi i alla fall hemma och jag och mamma ska sätta oss i vardagsrummet
med en fet kopp te och chiabattas med phiadelphiaost på. Mumma!


Den här provade jag i Sthlm, men det blev den vita istället!





Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela