idamartinakarlsson

IMBA WIMBO

Publicerad 2011-04-17 23:35:06 i

Mådde betydligt mycket bättre idag än vad jag gjorde igår.
Har inte haft någon feber idag! Så förhoppningsvis är det bara
en kortvarig förkylning. Men däremot, hur mycket snor kan
en näsa producera egentligen? Det här är helt sjukt! Inte blir
det bättre av att man sitter och bölar till en film heller, då blir
man ju bara ännu snorigare. Fy! Jag startade ''Joe jättegorillan''
som vi hade på vhs förut, men som vi tappade bort. Också frågade
jag mamma om hon minns vad den hette. Så jag har setat här
och bölat hela kvällen. Jag har ALDRIG i hela mitt liv bölat så mycket
åt en film.
Hela dagen har vi bytt rum hit och dit. Jag har tagit mitt nya, mamma
har tagit mitt gammla och det har blivit lite annorlunda i vardagsrummet.
Så nu väntar sänge, i det nya rummet vilket kommer kännas otroligt
ovant. Vi får väl se hur yr jag kommer känna mig imorgon när jag vaknar
upp i ett helt nytt rum..


Rekomenderas verkligen!!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela