idamartinakarlsson

JAG KOMMER JAG KOMMER JAG KOMMER JAG KOMMER

Publicerad 2011-04-27 23:23:56 i

Jag kommer med Veronica Maggio sitter på min
hjärna. Sjukt härlig låt!
Jag önskar att jag hade min egentligen hårfärg.
Fick syn på ett gammalt foto på mig när jag har
min naturliga hårfärg. Jag har ju tonat ett antal
gånger så det är ju8 mycket mörkare tyvärr.
Jag vill ha tillbaka min naturliga som jag hade
från början.. Åh!


Den här hårfärgen..
Det är lite solblekt här också,
men ungefär den här hade jag
innan jag tonade. Typiskt..
Ska låta bli mitt hår nu.






Peac and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela