idamartinakarlsson

MY FIRST KISS

Publicerad 2011-04-16 21:01:57 i

Åh! Jag är så less. Blev en rätt så sen kväll igår och imorse
skulle jag ju upp och jobba. Och jag har kännt mig hängig och
jätte dålig hela dagen. Orkade ingenting på jobbet. Tur att det
var fin väder och allt folk var ute och solade. Det var helt dött
idag!
Så jag är alltså förkyld.. 39 graders feber, ont i hela kroppen,
snorig och har ont i halsen. Ingen bra helg för mig inte! Hoppas
det går över till måndag åtminstone. Jag har legat hela tiden
efter att jag kom hem, så är jag likadan imorgon kan jag inte
vara med Robin. Trist!
Nu ska jag nog göra mig en kopp te, äta frukt och jordgubbar
och starta någon film. Jag orkar inte vara uppe längre. Jag
orkar inte vara sjuk. Jag är aldrig sjuk. Tur att Marie, Magnus och
Micke kom hit och åt tre-rätters med oss i alla fall. Det fick mig
på lite bättre humör!


Härligt med vår, men nu får gärna sommaren komma istället!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela