idamartinakarlsson

PUT YOUR HANDS UP

Publicerad 2011-04-07 11:40:39 i

Klev upp klockan 09.00 för att tvätta. Så nu är det bara att
vänta på att kläderna ska torka, så kan jag börja packa inför
Stockholm imorgon. Det ska bli så jäkla kul! Saknar mina små
kusinvitaminer och moster så jag spricker snart.
Så fort tvätten är klar ska jag ta och duscha lite. Sen kommer
Jannike och hämtar mig, och då drar vi hem till hennes kompis
Angelica och bakar tårta. Om jag förstod rätt så fyller Angelicas
pappa år idag. Så det är tydligen vi som står för tårtan!
Nej, nu måste jag mata min mage med lite frukost. Lite omelett
kanske, och rivna äpplen med kanel på. Mumma!


Min tårta som jag gjorde när jag fyllde 15 år. Snart 2 år sedan!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela