idamartinakarlsson

SHARING PILLOWS AND COLD FEET

Publicerad 2011-04-18 10:05:21 i

Sov hur bra som helst inatt. Super! Nu har jag ju en
vägg att luta mig mot också. Det har jag inte haft på
ett bra tag, eftersom att sängen har stått i mitten av
rummet, utåtriktad liksom. Och när det har kommit
upp saker på väggarna kommer jag nog verkligen
trivas där inne. Mammas rum, mitt gammla, blev också
otroligt fint. Som ett helt nytt rum! Både jag och mamma
är helnöjda.
Ska bara ta det lugnt idag så att jag blir helt frisk. Jag
mår riktigt bra, men är fortfarande snuvig och nästan
lite hes. Men jag chansar inte att gå till skolan och bli
sämre igen. Så jag har bara en skoldag den här veckan.
På ondags går jag i skolan, sen på torsdag får vi påsklov.
Underbart!
Senare kommer Jannike hit, när hon har slutat skolan.
Så ska vi fixa lite, fundera ut presenter till Karin som vi ska
fira nu på påsklovet. Blir du nyfiken Karin? ;)
På torsdag kommer även Sofia hit. ÄNTLIGEN! Hon har ju
flyttat till Östersund för att plugga så jag hr inte träffat henne
på jag vet inte hur länge. Ska bli såååå roligt att få träffa henne.
Hon är fortfarande som en syster för mig! ♥


















Peace and Love ♥

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-04-19 17:44:58

era busar ;) inge dyrt nuuu!<3 o ja vill inte åka bil..;) haha! pussssss ni är väl för goa!!

Postat av: Ida Karlsson

Publicerad 2011-04-19 21:50:44

Vi har ju så dålig fantasi haha, men du får se vad det blir! :) Bara du inte förväntar dig värsta biggiga preseneen haha :) <3 <3 Men vi ska försöka hitta någotnign du gillar! :)

Postat av: karin

Publicerad 2011-04-24 18:23:19

men nejjje förtusan, ni behöver itne ens köpa något:D men ni är ju så envisa och ska det ändå ;) <3 pussssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela