idamartinakarlsson

SHE WILL BE LOVED

Publicerad 2011-04-11 23:52:41 i

Denna person betyder så jäkla mycket för mig.
De går att prata med henne, hon förstår mig &
hon är helt enkelt bäst.
Jag älskar dig. ♥



Jannike

hur gammal är hon? 17 år, snart 18.
vart bor hon? hudiksvall, åvik.
och går i skolan då? hantverkarprogrammet på broman, floristen min!
hur länge har du känt henne? sen jag lärde mig krypa ♥
vilket är erat första riktiga minne tillsammans? eftersom att vi var så liten så kommer nog varken hon eller jag ihåg vårat första minne..
hur blev ni vänner? våra pappor jobbade tillsammans och på den vägen är det.
vad var de första du tyckte om henne? det minns jag inte, säkert att hon var så snäll, positiv och glad hela tiden.
vad är typiskt henne? att säga ''eller va?'' eller avbryta en när man berättar någonting, och hon kan ha dom mest sjukaste och roligaste idérna som är så självklara för henne. ♥
vad brukar hon göra på fritiden? umgås med mig och sina andra vänner, familjen, datorn, festa, gå på stan och träna.
har ni lika intressen? ja vissa.
favorit filmen är? alla gammla julkalendrar, pelle svanslös, mysteriet på greveholm, diselråttor och sjömansmöss m.f .
och vad för musik gillar hon då? som jag brukar säga - marknads musik. nej, men hon lyssnar mest på rihanna och lady gaga. väldigt mycket musik med tempo och mycket dunk i.
vad är hennes bästa egenskap? att man bara behöver vara i närheten av henne för att kunna bli glad. hon är en sådan glädjespridare. och henne skratt och positiva inställning.
och sämsta? kan vara att hon avbryter en när amn pratar och säger någonting som inte ens har med saken att göra, haha.
vilka ord brukar hon ofta säga? fett, ofta, kaltii och alla andra ord som hon kan byta ut så att det blir iii på slutet av ordet, haha gummsan då.
klädstilen? oftast linne och jeans. hon har snygga kläder den kvinnan!
har hon pojkvän? nej inte ju nu!
har ni bråkat någon gång? inte bråkat bråkat, men små tjafsat om så löjliga saker.. som man kan skratta lite till idag.
vad är de bästa hon gjort för dej? att bara finnas där för mig. hon vet allting om mig. att jag vet att jag kan prata med henne om allt, hon står alltid vid min sida och att hon älskar mig för den jag är. ♥
en låt som påminner om henne?
OMG ;)
är ni ofta med varandra? förut var vi med varann varej dag, varje. men sen vi började gymnasiet och hon jobbar i gnarp så inte lika ofta. men då när vi väl träffas så har vi as kul och extra mysigt och pratar om allt.
känner du hennes föräldrar bra? ja herregud ja! kaj och linda är min extra pappa och extra mamma, och marcus är som en bror för mig.
vad brukar ni göra då ni är med varandra? allt. prata om saker, kolla på film och svulla, hitta på saker med andra, dra iväg på saker mm.
vad har hon för drömmar? vi har en dröm tillsammans, att tillsammans öppna ett inredningscafé, eller någon sorts brölloppsfix föprtag.
älskar du henne? ja, så enormt mycket så jag tror inte hon själv kan ana hur mycket jag älskar henne ♥
vad brukar hon kallas för? jag kallar henne för jannike och gummsi
vem är hennes idol? Lady Gaga
vad är de galnaste ni har gjort? vi har gjort mycket genom dagarna. men det jag kan komma på nu är väl när vi följde med nicke och robin och smet in på ett drag racing i sundsvall. det var riktigt roligt och sjukt!
kan man lita på henne? ja, jag litar på henne till 110%
brukar ni kramas? jaa!
kommer du alltid finnas för henne? ja för alltid, vad som än händer så hoppas jag att hon vet att hon kan alltid komma till mig om det är någonting. ♥

ibland undrar jag hur mitt liv hade sett ut utan dig.






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela