idamartinakarlsson

SHE WILL NEVER KNOW YOUR STORY LIKE I DO

Publicerad 2011-04-04 00:06:50 i

Har haft en degig dag precis som planerat. Lövis kom hit en sväng
hon också. Så det blev Peggle spelande och snack. Kvällen slutade
däremot lite mindre roligt. Hem telfonen ringer, det är brorsan och
jag hör direkt att någonting är fel. Då har han tydligen försökt sära
på två snittzlar med en helt vanlig matkniv. Så att kniven slant och
åkte in i handflatat. Det låter inte så dramatiskt, men när vi väl kom
dit var det blod fulla lägenheten och brorsan stog som ett frågetecken
och fattade typ inte vad som hade hänt. Så Lövis och min andra bror
körde in honom på akuten, pappa följde också med och så fick han
tydligen få bedövning och sys. Men nu är han hemma i alla fall och
mår bättre. Och jag skurade bort allt blod och mamma diskade.
Stackarn! Min käre bror!
Nu har jag i alla fall duschat och målat naglarna, t o m noppat
ögonbrynen. Och rakat benen som är lena som en bebisrumpa.
Men nu väntar sängen och imorgon skola. Ska även sova över hos
Ellinor i Forsa igen, med Millan och henne. Grymt!


Taylor Swift - Mine
Taylor Swift - You belong with me
Taylor Seift - Fifteen







Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela