idamartinakarlsson

SHE'S A GOLD DIGGER

Publicerad 2011-04-19 22:06:34 i

Tänkte lägga upp bilderna som jag äntligen har laddat
upp på datorn. Det var verkligen på tiden!


Det gröna köptes i Stockholm på H&M.
Det knall rosa och det röd/rosa fick jag av mammsen.


Köptes i Stockholm på H&M.


Köptes i Stockholm på H&M.


Köptes i Stockholm på H&M.


Köptes i Stockholm på Indiska.


Köptes i Stockholm på Indiska.


Köptes här i Hudiksvall på H&M.

Märkte nu att allting är köpt på H&M och Indiska.
Härligt! Men det blev så, när vi bara var där över
en helg och jag inte hade så mycket pengar..
Men det blir väl fler gånger!






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela