idamartinakarlsson

STOLTAST I STADEN

Publicerad 2011-04-28 07:35:52 i

Phu! Låg och sms:ade ett bra tag igår. Klockan
var runt ett när jag slutade. Då är det ingen
höjdare att kliva upp klockan 06.000 bara för
att tvätta. Hade lust att stanna kvar i sängen!
Men icke då.. Snart längtar jag ihjäl mig efter
ikväll. Det ska bli så roligt att få gå ut och äta
på Texas med tjejerna igen. Och det ska bli
extra roligt att få träffa Karin. Jag har saknat
henne så enormt mycket! Men först väntar
tvätten och jobb. Jag måste springa ner till
tvättstugan nu!








Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela