idamartinakarlsson

THERE'S ALWAYS SOMETHING TO CRY ABOUT

Publicerad 2011-04-15 06:57:17 i

Målade klart grunden på väggarna igår. Det var det jag hann!
Mamma har målat lite på listerna nu på morgonen och när jag
kommer hem från skolan ska jag måla ytterligare en gång på
väggarna. Sen vid 18.00 ungefär kommer Anna-Stina hit och
börjar tapetsera. Grymt!
Nu är jag laddad för kök, ska vara i lunchen idag. Hoppas det
går bra och att jag slipper steka fisk..
Nej, nu måste jag göra frukost åt mig och mamma. Funderar
på att käka några jordgubbar här hemma och äta macka på skolan.









Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela