idamartinakarlsson

TONIGHTS THE NIGHT I WILL FALL FOR YOU

Publicerad 2011-04-06 18:51:18 i

Hemma efter en sväng på stan, jobbet och Flugger färg. Nu
har vi äntligen färg och tapet till rummet. Nästa fredag kommer
Anna-Stina och tapetserar mitt rum. Hon för bra! Så nu är det bara
att ställa sig och slipa och måla de väggar som ska målas. Man
kanske ska ställa sig och slipa en sväng redan ikväll. Jag är
ju ändå ledig imorgon så jag kan ju faktiskt vara uppe ett tag.
På hemvägen nu, jag och mammsen tog en prommis, så kom
vi och prata om det här med övningskörning. Jag har åldern
inne, men har inte tagit kurs eller någonting. Jag ska börja spara
pengar till det när jag får mina löner och inte shoppa upp de.
Men jag vet inte hur jag ska kunna övningsköra. Varken Joakim
eller Linus får övningsköra med mig, de har inte haft körkort
i fyra år. Linus har inte ens körkort ännu. Och pappa flyttar till
Ockelbo om en vecka. Mamma har ingen bil sen i höstas och
funderar heller inte på att skaffa någon. Vi kan ta brorsans bil,
men jag vet inte om jag vill köra hans volvo det första jag kör.
Det får nog bli att jag övningskör med Bosse, mammas pojkvän.
Men han bor ju i Söderhman och jag antar att han inte vill övningsköra
så fort han träffar mig. Åh, jag blir så jäkla trött. Jag har ingen
aning om hur jag ska göra..
Nej, nu tror jag faktiskt att jag ska göra mig en stor kopp te, starta
Spotify och skriva lite i receptboken.







Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela