idamartinakarlsson

WANT YOU TO MAKE ME FEEL LIKE I'M THE ONLY GIRL IN THE WORLD

Publicerad 2011-04-21 17:25:57 i

Sista dagen i skolan avklarad, och nu jävlar är det
påsklov. Grymt! Underbart! Awsum!
Har gått på stan en sväng med Linnéa, som skulle
leta kläder till g-festen ikväll.
Men jag kom precis hem efter att ha handlat lite med
mamma, brorsan och Emelie. Mycket godis och påskägg
blev det. Mumma!
Ska ta bussen hem till Jannike om en stund. Eftersom
att jag ska jobba på lördag måste jag stanna här i Hudiksvall,
medan mamma åker till Söderhamn. Så jag åker inte dit förens
på lördag.. Men men, det är inte någonting att göra åt.
Istället ska jag käka lax med Jannike och co. och troligtvis
kommer även Emil. Kanske bli kubb spel eller någotning,
vi får se. Vi åker i alla fall hem hit och sover sen eftersom att
jag är ensam hemma då. Men nu ska jag proppa i mig lite godis
innan jag sticker. Känner nog att godispåsen får följa med den
också..











Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela