idamartinakarlsson

WE CAN DANCE INTILL WE DIE YOU AND I

Publicerad 2011-04-06 16:12:43 i

Var riktigt skönt att få sluta redan 11.15 idag, och slippa den
två timmars långa mattelektionen på slutet.
Så jag tog med mig världens bästa Millan hem till mig och
käkade nudlar till lunch. Eftersom att pulsen inte kan bjuda
på riktig mat. Jag förstår inte ens varför man ska ha någonting
som kallas matråd. Vi har haft det enda sen första klass. Men
det har aldrig blivit några ändringar på det vi inte tycker om..
Var hur som helst snäll och följde med Millan till tåget och vänta
tillsammans med henne. Det var riktigt skönt att sitta där. Det
har varit så underbart väder idag! Solen har skinit och verkligen
stekt. Det var dessutom väldigt mycket folk på möljen som också
satt och degade i solen. Det är ett starkt vårtecken här i Hudiksvall.
Hoppas att vädret fortsätter vara såhär underbart! Vore grymt om
det kunde vara såhär imorgon för då är jag ledig.
Strax går bussen ner till centrum, så ska jag möta upp mammsen och
köpa målarfärg till rummet. Och kanske steka vidare i solen om den
håller sig kvar, annars blir det nog en cafe melange på TeWés.


Möljen i Hudiksvall







Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela