idamartinakarlsson

WE R WHO WE R

Publicerad 2011-04-20 21:07:23 i

Trevligt när man sitter och äter och det ringer på mobilen.
Så står Ellinor och Johanna utanför dörren och säger att
det inte är någon som öppnar. Följde med dom ut en sväng
till Borgarparken och hängde. Mycket skratt blev det, fy fasen
vad kul vi hade! Me nu är jag hemma, har pratat en sväng med
Robin och nu hör jag att ''Hundtricket'' går på tv. Så jag funderar
på om jag ska ta och göra en stor kopp te och kolla på den.
Sen väntar sängen och imorgon är det sista dagen innan lovet.
Då får jag äntligen träffa Fia. Grymt!










Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela