idamartinakarlsson

WHAT ARE THE WORDS

Publicerad 2011-04-10 22:53:15 i

Har haft en grym helg i Stockholm. God mat, shopping, lek och
bus, skratt och mys. Tråkigt att de ska bo så långt bort, men
på samma gång bra. Då när man väl träffas har amn så roligt och
extra mysigt. Blev även nöjd med shoppingen! En svart kavaj,
nagellack, två ringar, ett par örhängen, ett par byxor och en sjal.
Helnöjd! Men nu är vi hemma igen, jag har målat naglarna, lyssnat
på musik, pratat med Robin och Jannike mm. Mne imorgon är
det skola igen, så jag måste nog gå och lägga mig snart om jag ska
orka upp imorgon. Me innan jag ska sussa tänker jag kolla på
''Stockholm Båstad''. Ska försöka ta bilder på shoppingen och
andra bilder från Stockholm resan imorgon. Om jag kommer
ihåg och orkar.


Jag kan inte sluta lyssna.. ♥


http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4&feature=player_embedded






Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela