idamartinakarlsson

YOU THINK YOU ARE A MOVIE

Publicerad 2011-04-15 19:20:54 i

I'm so happy! Dagen började riktigt dåligt. Jag var hur trött
som helst, tjafsade med mamma, irriterade mig på folk, fick
stå i grovdisken, allting gick helt åt helvete. Men så kommer
man hem, målar klart väggarna, dammsuger och skurar och
nu är Anna-Stina här och fixar mitt rum. Tapeterna är jättefin
på väggen. Enkla men så jäkla snygg! Jag är hel nöjd! Ska bara
planera ut en annan möbleringsplan. Men det ordnar sig nog. Ska
lägga upp för och efter bilder på rummet sen.
Om en stund kommer Jannike. Då blir det mys med henne. Prat,
skratt, kanske film och Vampire Diaries. Jag måste även duscha
sen eftersom att vi upptäckte att hela mitt hår där bak är kritvitt
efter färgen. Ooops!
Ska även försöka tagga till jobb imorgon. Bytte pass med Linnéa
som skulle vara barnvakt imorgon. Så istället för att jobba öppning
kommer jag att jobba stängning. Men det blir nog bra det också!
Bara jag inte blir förkyld. Känner mig lite krasslig. Har gått omkring
och nyst och frysit hela dagen..








Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela