idamartinakarlsson

YOU'RE ON THE PHONE WITH YOUR GIRLFRIEND

Publicerad 2011-04-03 11:32:49 i

Det är så mysigt att vakna upp och det regnar ute! Mer perfekt
kan det ju inte bli om man hade tänkt sig att bara dega hela
dagen. Grymt! Så nu blir det först stor frukost med mamma och
Bosse. Sen startar jag dagen med lite Andra Avenyn, Oskyldigt
dömd eller Skärgårdsdoktorn maraton. Kanske Johan Falk. Någon
slags film maraton i alla fall. Tänkte även försöka hinna med att
skriva in lite recept i min nya receptbok. Köpte en rosa med vita
prickar för ett tag sen som jag tänkte ha efterrätter och sådant i.
Och här om dagen köpte jag en likadan fast en svart med vita
prickar på, som jag ska ha maträtter i. Jag känner mig så gammal
som håller på såhär!
Men nu kurrar magen snart sönder så jag ska flytta mig till köket
och trycka i mig lite frukost.

Haha, fy vad värdelöst! Jag har sagt att Spotify inte har funkat på ett
tag. Det kom upp någon konstig ruta när man försökte starta det.
Men så kommer Bosse hit och klickar på en knapp. Så var det klart!
Vilken jävla tur att mamma är tillsammans med en data snubbe. Grymt!








Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela