idamartinakarlsson

AIN'T NO OTHER MAN FOR YOU

Publicerad 2011-08-04 08:00:25 i

Jag har varit ''långledig''. Så jag har hälsat
på mormor i Söderhamn lördag - tisdag.
Anledning till dålig uppdatering.
Kom hem hyffsat tidigt på tisdagen så jag
drog hem till Jannike. Avslutade kvällen med
bio! Bridesmades, så sjukt bra film!
går var det upp idigt för att dra iväg och klippa
luggen. Sen fortsätta med jobb! Igår kändes det
extra jobbigt och extra varmt att jobba. Kan
bero på att jag var så trött också.
Sen spenderade jag resten av kvällen hemma med
mamma. Kollade film, åt middag och fikade.
Jag hann även städa mitt rum som såg ut som en
svinstia. Jag trodde inte att det skulle vara så
stökigt som det var. Fy!
Nu är klockan fem i åtta och jag sitter och försöker
fördriva tiden. Ska inte cyka till jobbet förrän om en
halv timme. Gör väl visserligen inte någonting om
jag. Det är städning idag, så det vore skönt att vara
där tidigare än vanligt så att man har lång tid på
sig. Men jag vill inte åka riktigt än! Så jag får väl sappa
på tv;n och försöka hitta någonting som är tittbart.
Between, I'm gonna be a read head! Bokade tid igår, nu
så. Äntligen!








Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela