idamartinakarlsson

AT THE FIRST PAGE OF OUR STORY

Publicerad 2011-08-08 09:03:25 i

''..i'm leaving on monday morning..'' Woho!
Jag är uppe redan, lite onödigt kanske men
mamma ropade upp mig och ville träffa mig
en sista gång innan jag drar til Stockholm.
10.35 går bussen, och jag blir borta i en vecka.
Det ska bli så jäkla skönt och roligt! Ska passa
på att mysa extra mycket med små kusinvitaminerna
innan dom kommer in i den åldern att dom inte
alls vill mysa, typ bara leka. Man bör passa på!
Visserligen kom jag och mormor fram till, här
om dagen, att Hugo inte alls är tre år vilket i trott
hela tiden, han är ju bara två. Lill snuffen då!
Kirrade skjuts av brorsan så jag hoppas de ställde
klockan igårkväll innan dom gick och la sig. Vi
ska på hemköp först också å att jag får köpa lite
lunch att ha med mig på resan. Karin har berättat
om att de har så att man får göra sin egen sallad
med allt dom har. Låter super, så det provar jag!
Appropå igår kväll. Fyllebesök fick vi då. Min yngsta
bror jobbar som krogvakt och igår hade de tydligen
en jätte stor fest ute i Maln med alla vakter från hela
Hälsingland. Packad var han, säkert allihop. Men vi har
aldrig sett Linus så packad. Shit vad vi garvade, han
kunde varken stå eller prata. Fick ett filmklipp av det
som jag ska visa honom nästa vecka när jag kommit
hem. Blöt var han cokså, för det SPÖREGNADE när
han började gå hemmåt. Stackarn! Tydligen hade han
gått hem, somnat och sen fått för sig att han skulle på
krogen. Korkboll!
Nej men nu lär jag nog käka lite frukost och packa det
sista. Och blir det ingen uppdatering förens på lördag vet
ni varför. I am in Estocolmo!


























Peace and Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela