idamartinakarlsson

BI BABABARABO

Publicerad 2011-08-30 21:40:28 i

Har längtat ett tag efter skolan. Komma in
i uterna igen men nu när vi väl har börjat
så känns som ett rent helvete. Åh!
Schemat är sämst, lärarna är sådär, våra
nya ämnen suger, jag måste stå ut med folk
som jag hatar så jävla hårt, och bara blä.
Åh vad less jag blir! Helvete också!
Första dagen i restaurangen idag i allafall.
Kändes kul att vara tillbaka i köket, dock inte
lika roligt att det var två bokade bord i a la carten,
sammanlagt fem gäster. Blev riktigt långtråkigt där
ett tag. Blev stan en sväng efteråt. Fick med mig
lite saker hem från Ginatricot. Ett linne, tre par
trosor, ett par örhängen och en ring. Och igår fick
jag med mig hem ett par svarta höga converse och
ÄNTLIGEN ett par jeans. Riktigt sköna, satt riktigt bra
förutom att det var lite lång i bene men det går ju
att vika upp. Ätligen! Har letat som en tok ch när jag väl
ger upp hittar jag. Janvänder bara janstights just nu
för att jag inte hittat några jeans som jag kunnat ha.
Så provade jag ett par på Hollywood igår, satt som
en smäck så nu vet jag vart jag ska kolla efter jans nästa
gång. De kostade bara 300 spänn också. Underbart!
Just nu sitter jag och väntar på att få gå ner och hämta upp
tvätten. Var ett tag sen jag tvättade nu, så det var några
högar. Men nu är de all goneiiii! Skönt som satan!
Imorgon är det onsdag, ska vara uppe på Broman
och troligtvis ska jag sova hos Jannike. Vill vara där och
vara den första som säger grattis till henne när hon fyller 18 år.
På så sätt får jag spendera hennes sista minuter som 17 åring
också. Känns helt sjukt att hon får dricka, gå på krogen, ta
körkort och allt det där. Lill skruttan! Har v någon konstig anledning
svårt att fatta att hon är ett år äldre än mig. Ganska så rätt så
precis också. Skiljer fyra dagar mellan oss.
Nej, nu måste jag dra mig ner mot tråk tvättstuga..


Ska fira Jannike och mig på torsdag tillsammans med Karin.
Har precis bokat bord på Texas BBQ. Längtar!!






Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2011-08-30 23:50:04

längtar som tusan!! mumsig mat och en rejäl pratstund. älskar er. <3

Postat av: Ida Karlsson

Publicerad 2011-09-04 22:22:32

Jäklar vad göttans det ar! Älskar ig också gummsi <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela